//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
internet sakai
Friday 31 May 2013 | 0Superstar (s)!

hoi semua nya >< assalamualaikum. hmm k aku frust gila kena tidur dua malam dekat rumah makcik aku yang kat bangi ni. hmm k, aku bukan bengang pasal apa tapi kenapa wifi dia ni lembab sangat?! -.- aku menyampah betul lah. sampai ke aku nak bukak fb tak boleh. cuba korang bayang kan. dari mula aku mandi sampai habis aku mandi tak siap-siap lagi loading. err aku mandi punya lah lama. haish aku dah la baru nak log in fb lepas ter log out tu. hmm. i miss my wifi x( lol. menyampah oukeyyy!! hmm itu je la aku nak share. wkwkwk. bye bye :* muah. eh jap :) lupa nak story. hari ni en aku dapat kawan baru. muka, kaki, tangan dia semua hijau. dia pakai crown. aku tak taruk lagi nama dia. hehe. dia tu teddy bear. hadiah dari spongebob aku, noraini nabila huda. k. terharu aku sebab tak pernah pernah lagi bff aku bagi aku hadiah teddy bear. nanti aku bawak dalam asrama. eh tapi... nanti takut kena curi lak=,=' k tak jadi. muahaha. eh masa aku on guna fon sebab lappy ni lembab macam siput babi sangat aku dapat im dari aan. huaaa. aku rindu budak tuh. dah lama tak menganjing dengan dia. dulu kalau aku bosan mesti dia dengan abang nas menganjing membabi. hoho. tapi kan. aku rindu jugak dekat zaki tu. aku punya penyakit tak sembuh lagi ni. waduh waduh. err asal lari topik ni. hmm nevermind i found someone like you..... lalala assalamualaikum, tata ;D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


You're gonna miss me when i'm gone

underlined, bold

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.


Diary About Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Neylie kiut

Best View at GOOGLE CHROME!