//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
bangi
Saturday 1 June 2013 | 0Superstar (s)!

assalamualaikum :D hey hey semalam nampak nya johor menang. uish, kalau zaki ada dekat depan mata aku sekarang ni, aku akan pandang dia macam gambar kat atas. haha. memang setiap kali jumpa pon memang gitu perangai aku dengan dia. dari mula sampai la sekarang. ecece. konon nya sweet lah tu. tuih >.< hehe. okey. dah baca tittle?*jetjet retis* haha. lol. hari ni aku dah kena balik dah. hmm :( hehe. sebenarnya aku tak sedih pon. aku lagi suka adalah. kucing tu suka sangat pergi kat aku. ish menyampah betul --' dia tak tahu ke yang aku ni takut dia. haha. sakai. hmm tuan rumah ni banyak pulak bagi aku baju mahal-mahal. hihi. terbatak la pulak xD k. k. hmm apa lagi yee... haa ni aku nak cakap. aku bosan. haha tu je. and tolong doakan selsema aku ni hilang cepat sikit. rimas wei rimas. hihi. k. bye.

p/s: gambar tu takde kena mengena pun dengan tittle -.- so ignore je la. haha. aku dah takde gambar ngok.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


You're gonna miss me when i'm gone

underlined, bold

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.


Diary About Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Neylie kiut

Best View at GOOGLE CHROME!