//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
jerebu woi jerebu
Sunday 23 June 2013 | 0Superstar (s)!

heyyy, act takde mood pon nak update tapi.. bosan kan. aku ngantuk ni tapi sebelum aku beradu. aku update lu aw. hmm harini ahad. sepatutnya aku kan berada di asramadana aku yang macam hell tu. haa. haha. bila aku tahu besok cuti. aku mula ah paksa mak aku suruh percaya. pastu mak aku tengok tweet yang aku tunjuk baru dia caya. dia siap call gurubesar bhai -oo- haha. amende je. anyway terima kasih najib. i love you so much la :* eh eh jangan melebih naily, jangan melebih. haha. hmm jerebu ni bikin wa keluarkan banyak peluh do. ye la. panas gila do. sumpah. hehe aku nak bernafas macam hiiiihoooo. kena beli mask ni. kena jgak. lalala. mesti comel apabila ku memakai nye. hehe. soooo. aku risau ni jerebu ni. kalau dah 40 hari tak hilang tu.. perh., risau gila tahap dewa wei. harini. 23 jun. bulan warna oren weh. tak caya? apa? nak aku tunjuk bukti? eh boleh. tpi gambar tak clear la. maaf. hehe. tengok sendiri. tanya dakdak puchong. bulan dah macam matahari. ya allah. hebatnya kuasaan mu :') hmm hmm sedih tengok orang yang masih tak perasan kita dekat dengan tanda tanda kiamat ni. masih ada lagi ke yang ingin ke neraka? masyaallah. hmm bukan apa la. jerebu ni antara tanda kiamat yang ke sepuluh. bila dah cukup sepuluh. haa hmm idk what to spoke then. k. saya tak taaruf lagi dengan ni. tanya yang alim. aku baca pon dalam internet ah kan. newspaper dah malas beli. berita jarang bukak. internet and internet. tu je. nak screen capture tapi dah hilang ah. hmm pe lagi.tu je kot. k saya undur diri dulu ye kawang kawang <33 assalamualaikum


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


You're gonna miss me when i'm gone

underlined, bold

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.


Diary About Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Neylie kiut

Best View at GOOGLE CHROME!