//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
lawat smkpp
Friday 21 June 2013 | 0Superstar (s)!

hey assalamualaikum :'D harini hari paling gembira kot. dua puluh satu jun dua ribu tiga belas. dimana anda semua boleh baca tittle dekat atas tu kan. aku pergi smkpp harini. aku ada 3 matlamat je pergi sana. nak jumpa jaki, nak jumpa geng, nak jumpa cikgu sains ngan math. haa tu je la. haha x de niat lain pun. sebenarnya puasa tau tapi tahan je la dengan panas nya matahari, budak-budak makan minum depan aku. lagi-lagi si jaki ni gila apa hey astagfirullah -,-' kwaja punya pakwe. hmm k lupakan dia tu sekejap. hehe. mula-mula lepas solat ohor, aku mandi la dekat asrama tu kan. pastu ada budak sana cakap mak aku dah sampai. baru je nak sabun. haha mende lah. lol. pastu bila dh siap pakai baju semua tu terus pergi smkpp. mula tu malu tau. rasa lain sikit masuk sana. tapi nak buat camne en. demi nak jumpa dorang. aku sanggup la. hmm. k tadi aku banyak betul merepek. lakalaka. kesian gila dorang kena layan aku. hihi. bila form 1 rehat tu aku nampak la dakdak jaki ni. baru je jerit nama kawan dia. dia dah turun. haha -,-' hmm pastu muka dia macam terkejut gitu. ye la kan. bukan dia sorang je terkejut macam berok. ramai lagi macam kena serangan jantung pun ada. haha. yang sakai nya dorang banyak ejek aku. bangang. sabar je. marissya cakap aku makin hitam. qayyum balak faejah cakap aku makin gemok. jaki pulak cakap aku makin pendek. eh eh apakah. semua kes nak hina aku. sedih mak. haha tak lawak. cikgu muhaini ada la tanya antara sekolah lama dengan sekolah baru mana lagi best en. aku ofkos la akan jawab smkpp :) bukan memilih la tapi yeah. sumpah tak boleh focus. aku tidur je memanjang sampai ke kena bayar 20 sen 1 minit kalau tidur -,- menyakai. dah ah budak baru. aku mana selesa bangun pagi pagi buta ni. aku solat subuh pun 6:59 macam tu ^.^ hehe. at least solat kay. aku memang jenis suka bangun lambat ni. haha. ni kena bangun pukul 4. gerak surau kul 5. kul 6 setengah siap2 nak gi sekolah. 7:10 beratur. memang layu habis la mata aku wei. hmm. masa balik sekolah tu aku nampak faiz kenit. aku kejar dia. aku nak singgit aku balik. dah dua bulan dia amik. ngok. aku haus gila. ingat nak buka puasa tadi tapi faiz laju sangat doh -,-' lepas tu faezah cakap ada dua budak ni nampak aku kejar faiz haha sakai. malu gila. bila depan sekolah tu aku terus stop takut zaki nampak. haha jeles dia kang. lol. zaki comel harini dengan rambut dia yang baru :')  haha SANGAT. dia makin tinggi sekarang. tapi dengan aku la. kalau dengan budak-budak form 2 memang harapan la cik oi. hihi. k la. dia mesti senyum ni. nampak lesung pipit dia yang aww :* erh gedik nya aku. okey la. bye. semoga semua urusan berjalan lancar.minggu depan nak gi lagi. hehe. warden dan cikgu-cikgu tak tahu ni aku balik. memang mampos aku kena sembelih 18 kerat. hoho k bye uolls :) assalam.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


You're gonna miss me when i'm gone

underlined, bold

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.


Diary About Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Neylie kiut

Best View at GOOGLE CHROME!