//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
tunggu macam orang bodoh ;'D
Sunday 2 June 2013 | 0Superstar (s)!

assalamualaikum :D k, aku harini nak share. hmm semalam dia kata "kejap" so aku tunggu la dia. bila dah 2 jam menunggu tu aku dah penat. hehe. so aku tahan je la mata aku yang ngantuk gila babi ni. tahan punya tahan. amekaw tertidur pulak aku. pastu bangun balik pukul 4. pastu tak cukup rest sangat aku cuba la tidur sekejap. bangun-bangun dah pukul 5 and now mata aku dah segar bugar. hihi. aku tak tahu nak kira macam mana yang aku tunggu dia ni. tapi dalam kira-kira 8 jam la gitu. hoho. okey teringat masa aku tunggu dia sebelah bengkel. ni masa aku budak smkpp lagi. aku tunggu dia sampai la dia luar kelas. aku nak tengok senyuman dia. pastu aku pergi la kantin. lapar. haha. tapi sumpah aku cakap. aku tak sangka boleh tunggu dia sampai macam tu sekali. selalu nya kalau aku penat, aku tidur je terus. ini TERtidur pulak. huhu. hebat nya kau naily ;') hmm "setiap pertemuan ada perpisahan" k ayat ni selalu bermain di dalam otak aku. aku takut kena berpisah dengan dia. takut sangat sangat. aku tahu yang suatu hari nanti kitorang akan berpisah cuma tunggu masa je. hmm kalau tunggu berabad pun konfem tak akan dapat kalau jodoh dengan orang len kan. hee. aku tak nak jodoh lain :/ hehe. tipu la kalau aku cakap aku tak sayang dia kan. kalau aku tak sayang dia, aku tak tunggu dia sampai tertidur. haaa. bukan nak kata apa. cuma.. dia la yang bagi aku semangat tahun ni. aku harap sangat hubungan kitorang sampai aku mampos. nanti baru dia boleh cari peganti aku yang lagi comel. hihi. k k. pemerepekkan aku berakhir dekat sini je. bye :')


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


You're gonna miss me when i'm gone

underlined, bold

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.


Diary About Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Neylie kiut

Best View at GOOGLE CHROME!