//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
Raya raya
Saturday 17 August 2013 | 0Superstar (s)!

hey hey hey. lama gak tak layan blog. dah makan ke nie hehe. ni nak cito ni aku raya rayo dengan geng aku yang sengal tahap kala jengking ni. itu la gambar sememeh kitorang. hahaha aku lagi comel la ;p k perasan lebih urm so first kitorang kumpul di taman. ada ira sekali. ok == haha pastu jalan lah gi anggerik. gi rumah husna dulu. dia kawan aku since tadika der. sampai menengah kau. ha amek. ngehehe. yang pakai cermin mata tu lah. lol. masa nak gi tu aku ada tumpang ira. perh sumpah laju babo. hehe. dia boleh campak beg mahal mak aku. ish sabo je la. masa kat rumah husna. urm. aku makan sikit je. begambar perh mana cukup satu. sampai jari aku tak cukup nak kira berapa banyak gambar kitorang. ni yang atas ni yang kiut. yang lain tu kiut gak tapi malas. pergi fb husna la kalau nak tengok. berlambak. yang annoying tu abaikan sebab urm entah la. ahhh. so lepas tu gi rumah nadia. semua makan. yang aku dengan husna ni tengok hindustan. cerita "om shanti om" eh best kot lagu dia. aku dah fahal separuh. "hey make some noise and say om shanti om" tu je la. pastu kiorang dengar lagu kuc kuch hotahe. hihi and yang spoil nye. masa dalam jalanan tu. ada pulak dua gadis ni sekat jalan. haih tak nak kutuk la kan. urm tapi diorang kata kitorang batak :c uhm tak sedar diri ke dia yang kejar hot. ops. lebih pulak. pandang kau pun tak. lagi lah nak panggil. tambi. oh okey kita teruskan. pastu gi rumah kakak sedara ipar aku. boleh tahan lama lah sebab tunggu sepupu aku yang faiq tu. lembab do dia tu. dia sampai tu aku pakai la selipar dia. hehehe. then kesian lak. bagi balik lah en. ok, aku call zaki masa faiq dalam tu duk koya. malas eden. aku gedik gedik la dengan zaki uhm dia je tahu gedik aku tahap mana. kauorang tak payah hina i. i tahu i gedik. semua perempuan gedik la dude.urm k. aku nak gi rumah dia tapi tak sampai hajat :c bapak mertua aku gi kerja lak adoi spoil. bila habis tu naik bas menuju ke rumah faejah. minum je la. tunggu mak aku amik. otp dengan zaki 38 minit. hahaha. tengok kredit tinggal 3 ringgit weh. nasib baik besok aku balik asrama. muahaha. okay tu je kot. bye :)

p/s : aku harap tahun depan kita boleh buat macam ni lagi. sampai ada cucu :D hehehe dan aku harap aku sedondon dengan mr z aku. lalala k uhm.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


You're gonna miss me when i'm gone

underlined, bold

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.


Diary About Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Neylie kiut

Best View at GOOGLE CHROME!