//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
tabah dan lupakan
Thursday 5 December 2013 | 0Superstar (s)!

hai hmph, harini bertarikh 5 dec. dah 3 minggu lebih aku jadi single. agak nya lha. haha :') hmph, sedih ni. banyak kenangan. walaupon tempoh bersama hanya 9 bulan. aku dah dapat rasa kan yang dia dah lupa akan aku. huhu tidak mengapa. asal dia bahagia, aku ok in shaa allah. hehe ingat tak rm5 tu. hehe gila ko. kenyang sampai nak muntah eden kau buat. ahh rindu nya. time dia sukan mesti aku akan keluar kelas nak tengok. pastu pernah sekali ni, dulu la dulu. aku kurang ajar ngan cikgu gi main keluar je kelas sebab nak tengok dia dari bawah. haha ngong. balik sekolah mesti kitorang meet. tak meet tu ada benda tak kena lha jawab nya. ngehehe. banyak la sampai aku takleh nak lupa. aku cuma boleh doa pada Allah je :) aku harap kau bahagia. kalau dah lupa aku, tak apa lha. salah aku jugak kan kenapa pergi mintak putus kan. hehe. kau fikir aku ok, kau fikir aku kuat, ha ye memang aku kuat. tak sekuat yang kau fikir. hihi i'll be missing you forever gila. no more i love you muah muah, no more otp, no more gurau manja, no more "smootchie poofs". i so gonna miss you :') bye


Older Post
The Disclaimer


You're gonna miss me when i'm gone

underlined, bold

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.


Diary About Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Neylie kiut

Best View at GOOGLE CHROME!